Bedankt!! - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Andrea Assem - WaarBenJij.nu Bedankt!! - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van Andrea Assem - WaarBenJij.nu

Bedankt!!

Door: andreavandenassem

Blijf op de hoogte en volg Andrea

04 Januari 2012 | Frans Polynesië, Papeete

Bij deze wil ik iedereen bedanken die me financieel gesteund heeft!! Ik ben super blij met de giften! Ik weet niet van alle giften wie het gegeven heeft, dus bij deze: ontzettend bedankt!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frans Polynesië, Papeete

Andrea

Via deze manier wil ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen op Lesbos

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 23535

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 03 Oktober 2014

School of Acting for the Screen (SAS)

13 September 2011 - 07 Maart 2012

Performing Arts DTS

Landen bezocht: